بازدید 1741

توقیف دو  خودرو حامل مواد محترقه در مرز آستارا

فرمانده هنگ مرزی آستارا از کشف ۱۲ هزار و ۵۲۰ عدد مواد محترقه، از ۲ دستگاه خودروی سواری توسط مرزداران غرب استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 27 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ "هادی قاسمی" دوشنبه شب، با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل امنیت محله محور و با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال، ماموران گروهان مرزی خانبلاغی این فرماندهی طی ۲ عملیات موفقیت آمیز جداگانه، از حمل و نگهداری مواد محترقه توسط اشخاصی به هویت معلوم و با به‌کارگیری ۲ دستگاه خودروی سواری در یکی از روستاهای این شهرستان مرزی مطلع، لذا شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران قرار گرفت.

وی به شناسایی و بازرسی ۲ دستگاه خودرو و کشف تعداد ۱۲ هزار و ۵۲۰ عدد انواع موادمحترقه به ارزش ریالی ۱۶۰ میلیون ریال اشاره و اضافه کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی اعزام شدند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در پایان با هشدارها به خانواده ها گفت: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال، جوانان و نوجوانان خود را به منظور پیشگیری از خطرات ناشی از مواد محترقه کنترل و آموزش های لازم را به آنان بدهند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار